SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • masa pelepasan:2024-02-22 22:46:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:470
  • Penerangan pantas:

    Saki,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakDalam keadaan biasa,SakiPenukar bilik pemulihan, operasi se

Kandungan artikel

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Dalam keadaan biasa,SakiPenukar bilik pemulihan, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

SakiPembuat Transformer

Berapa banyak pengubah kuasa

AyagozApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pembuat pengubah kuasa

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri



Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Lepaskan skru inti

biaya produksiKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi,SakiKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

kualiti tertinggiContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga,SakiSkop aplikasi penukar tenggelam minyak, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

SakiGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

SakiMaklumat produk lain
  • Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

    Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

  • Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

    Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

  • AntwerpHarga trak lift platform hidraulikSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan presta

    AntwerpHarga trak lift platform hidraulikSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan presta

  • AntwerpJembatan penerbangan hidraulik bergerakTawaran baru

    AntwerpJembatan penerbangan hidraulik bergerakTawaran baru

  • TampaRampa Lantai MudahPengeluaran syarikat

    TampaRampa Lantai MudahPengeluaran syarikat

  • TampaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyej

    TampaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyej

  • TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

    TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

  • Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

    Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • segera:Peringatan: Maklumat SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri memberi anda SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri. SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SakiDefinisi model pengubah kuasaMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!